Tjohoooo!

SKRIVET DEN: 2009-07-08 KLOCKAN: 22:51:52
Har "må jätte bra hormoner" idag också.. haha känns hela tiden som att man svävar på moln!=)
Har förövrigt varit hos barnmorskan direkt efter jobbet idag.. Inte sovit så mycket i natt heller.. men det skyller jag på någon annan !=) Haha..  så med andra ord; har varit lite trött på jobbet, men efter lite choklad i magen så var man speedad igen och kunde köra på! Världens sötaste barnmorska har jag också träffat.. tror hon hette maja!

Tog en massa prover.. mitt Hb var lite för lågt så också mitt blodtryck.. Men jag skulle köpa nått.. ja vad det nu hette (har det uppskrivit på en lapp) så skulle det troligen bli bättre.. Hon tyckte att det var konstigt att jag inte svimmat! Haha..
Men har känt mig lite yr på morgonskvisten men hellre lite yr än illamående!
Sen fick jag lyssna på bebisens hjärta.. do-doo , do-doo.. =D Härligt att höra att den fortfarande fanns kvar där inne=) man går ju ibland och oroar sig lite.. ni vet den där mammanojjan man kan få. Men nu känns det ju toppen då man vet att hjärtat slår!  Sen sa hon att jag måste dricka mycket mer vätska.. Vet att jag är dålig på att dricka.. känner mig som aldrig törstig men nu sitter jag då här med en massa bubbelvatten och ska göra det som regel att dricka minst en gång i timmen omen jag inte är törstig!

Efter jag ätit pappas goa laxsoppa så åkte jag till Britta.. hennes kusin var också där..sofie?! Jätte trevliga människor båda två. Sen fick jag ju snabbträffa linnea och hjalmar.. och guuuuuuuuuud så stora dem blivit. skit söta båda två!=)
Sen käka vi en massa chips och choklad och såg en romantisk komedi.. ni vet.. den med han MC. dreamy.. TROR filmen hette Made of honor.. dock inte säker.

Just hemkommen och nu ska jag sitta här, sen är man ledig imorgon så ska sova ut =)

Natti på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback