100 dagar!

SKRIVET DEN: 2009-06-22 KLOCKAN: 12:55:35
Oj nu har jag redan gått 100 dagar in i graviditeten.. Hundra dagar är ändå ganska mycket..
I hundra dagar satt den som vann bigbrother inne i bb-huset. 100 dagar är ett och ett halvt sommarlov..
i 100 dagar har jag haft ett liv i min mage.. ! Helt otroligt.


Sitter just nu och tuggar på ett hårdbröd.. med kaviar på. Gott med lite salt för omväxlingens skull.. inte så att man kan lägga citroner på smörgåsen precis. haha! kanske man visst kan förresten.. det måste jag prova någongång.. men nee.. tanken gör mig illamående.

Har just fixat och donat med alla samtal.. nästan allt är nerpackat.. behöver två kartonger till bara och sen är man som gott som klar med packningen.. skönt! Snart onsdag, snart hemgång.

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback