GRATTIS DANIEL TILL STUDENTEN!

SKRIVET DEN: 2009-06-12 KLOCKAN: 21:33:03
Då var det brorsans tur..!=) Synd man inte kunde närvara dock! Men vi syns ju då vi syns..
REDAN ett år sedan man själv tog studenten.. tiden rusar verkligen iväg.. snart tar man pensionen också..
Det är ju trots allt bara ca 45 år kvar.. Men dem har väl hunnit höja pensionärsåldern till 75 då jag är där..


GRATTIS BRODER!


(Daniel och hans flickvän Jenny)

Kom hem från jobbet för ett litet tag sedan.. sitter här och äter mina malteser.. gott!=)
Danne jobbar till 01:30 i natt.. tråkigt.. sen jobbar han imorgon också.. och nästa helg är det min tur att jobba!

Nu ska jag surfa vidare, ha det så bra alla! Och GRATTIS alla som tagit studenten iår!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback