HELT SLUT... IGEN!

SKRIVET DEN: 2009-06-30 KLOCKAN: 22:20:30
ojojojoj.. jobbat 7-21 idag med.. eller jag gick ju lite tidigare.. Men mina ben värker som bara den!
Imorgon har jag också en sådan tur, men jag kanske inte behövde jobba alla timmarna.. (introduktion)
Sedan dag tur på torsdag och sedan en dagtur på solbacken på fredag.. ledig helgen sen jobbar jag 6dar inklusive helgen.
Men jag måste försöka få byta tur eller få ledigt på lördagen för jag vill ju så gärna på Annika och Pers bebis dop!
Idag på rasten följade jag Annika och Helmer ut på samhället och gick en prommis.. käkade lite glass !  Gud vad söt han är lill-killen.. Shoppade en klänning.. eller två fast likadana i olika färger.. som jag hoppas att jag ska kunna ha hela sommaren innan magen blir FÖÖR stor. Den såg lite "Mamma-klänningsaktig ut". Sen fick ju min lilla bebis i magen sitt första klädesplagg idag, av helmer ! (Förutom en jätte söt liten mössa som jag fått som kasper och jonte hade som första mössa).. En jätte fin body med stjärnor på! Tack så mycket.. dem kommer ju bli tremeningar!=)


Har en massa bilder på mobilen som jag vill ladda upp.. men glömde ju sladden i skåneland.. Men den kommer väl hit så småning om.

Igår var jag med jenny på kvällen.. vi åkte förbi hennes föräldrar, drack kaffe och åt en bulla.. sen for vi och handla och sen hem till henne och åt massa korv med bröd.. fastän jag hade smällt i mig jätte gott grillat hemma innan jag for..
Sedan pratade vi mest och det slutade med att jag sov över, så had ejga nära till jobbet, och alltid kul med lite sällskap som man kan snacka sönder natten med.

Nej nu ska jag sova.. är HELT slut.
/MALLAN


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback