Helt slut..!

SKRIVET DEN: 2009-06-28 KLOCKAN: 23:50:04
Aj aj aj mina fossingar gör sååå HIMLA ont! Imorgon ska jag fasiken inte gå EN METER i onödan.
Skönt att helgen är avklarad nu iaf. Imorgon planerar jag att ligga i solen någonstans och steka. Kanske träffa några nära och kära ! En SUPERLÅNG DUSCH med fotbad står iaf inplanerat på schemat ..orkade inte göra det nu eftersom jag inte har någon hårtork och då ser håret förjäkligt ut imorgon , om jag somnar med blött hår.

Kasper och jonte skulle sova med mig i natt.. i en 90's säng.. Men efter att vi läst petter och hans fyra getter + Vem är arg ( tre ggr) så slutade det med att dem båda gick upp! haha .. Kasper var törstig och jonte vågar inte va utan kasper.. Men och andra sidan så får man ju hela sägen för sig själv... vilket kan va ganska skönt.. Men just nu saknar jag någon som ligger och håller om mig, styrker en på kinden, få lägga mig på någons arm och somna.. WÄÄÄÄÄ!!!!!!! SUCK!!!

Hur blir man "van" ensamheten?! Hur blir man oförälskad snabbt.. Hur kommer man över någon man måste ha kontakt med troligen så länge man lever på ett eller annat vis.. BLÄ!
Nu har Anton åkt till stockholm han med och kommer hem i Augusti..

Måste upp tidigt imorgon och ringa Mvc igen.. är typ omöjligt att få tag på dem här.. och nu på sommaren speciellt då dem jobbar en dag i veckan! eller då Hon jobbar en dag i veckan (finns tydligen bara en på sommaren)..
På rasten idag åkte vi ut till "arvidsjaur forsen" och låg på stranden, badade (nej, inte jag men jonte och kasper) Skönt att få känna av sommaren lite =)

Nattinatt.

And btw.. Kunde avsluta mitt medlemskap på gymmet i trelleborg . √
 så det känns skönt att det är en mindre kostnad!
=)

Kommentarer
Inger:

Det finns bara en barnmorska här i arvidsjaur.

2009-06-29 @ 01:12:20
URL: http://sweetbabyboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback