Kaviar!!??

SKRIVET DEN: 2009-06-10 KLOCKAN: 22:54:14
Hemma igen.. slutade med att jag fick jobba själv sista timmen trots att jag var den som va extra.. typiskt..
aja..
Väl hemma så blev det ju greys anatomi..men ack vilket hemskt slut.. jag fattar inte?! ska båda döö?
sämst i sådanafall..

Nu sitter jag och käkar på min kaviarmacka.. danne säger att gravida inte får äta kaviar..
Men jag kollade upp det på internet och där stod det då inget om det.. någon annan som vet?
Det är så mycket man inte får...
Och konstiga saker man blir sugen på, och när man väl är sugen på något så gör man ALLT för att få just det..
Det jag brukar vara sugen på är citroner!! Massa jätte sura citroner.. MUMS!

Vad var/är ni sugna på när ni var/är gravida?

Kommentarer
Henny:

Jag jobbar på OKQ8! =)



Ang. jeans.. Jag köpte mammajeans rätt snabbt, de var verkligen suveräna! Ser ut som vanliga om man bara har en tröja över =)



Jag hade dille på apelsiner när jag var gravid :P

2009-06-11 @ 18:52:18
URL: http://mikaelsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback