Lilla onsdag!

SKRIVET DEN: 2009-06-10 KLOCKAN: 14:16:41
Direkt jag klev upp ur sängen så diskade jag bort den sista disken, skurade köket, och bäddade samt plockade bort lite saker. Idag kommer några och ska titta på lägenheten!! Men jag är på jobbet då och Danne slutar halv sex, besöket kommer kl 18! Idag är jag lycklig igeen. Haha! Det stämmer nog att fostret börjar producera sina egna hormoner nu, för jag känner mig som en helt annan människa!

Inger, en barndomsvän och granne i Arvidsjaur skickade världens sötaste film på hennes son william 4 månader igårkväll. Hans första riktiga skratt.. han skrattade åt den där låten ni vet.. mamma haj.. dodo dododododoo! och pappa haj.. osv. ÅHH han va sååå söt. Jag blev tårögd.. och nu längtar ju tiotusen ggr mer tills december.. snälla låt tiden gå FORT!  Inger har föresten också en blogg där hon bloggar om sin son, sin katt, sin familj och en massa annat.

Dem senaste dagarna har jag varit riktigt sugen på frukt och grönt... vilket känns bra. kanske man inte lägger på sig 40kg tills "den"  ploppar ut.. haha!  Imorse åt jag exempelvis morötter, rädisor, salladsblad, grovt bröd, tomat, skinka, yoghurt, fiberflingor, banan, apelsin, avokado.. !!!! Det är JÄTTE NYTTIGT för att vara M4ll4n!!!! Kl 16 börjar jag jobba.. skönt som tusan att jobba korta kvällar. jag njuuuuuter.
NU ska jag hoppa ner i badkaret.. var faktiskt länge sedan jag badade nu.. skäms.. !!
Ha en underbar dag alla! Puss och kram.


min nya sommarlåt: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback