Onsdag..

SKRIVET DEN: 2009-06-03 KLOCKAN: 11:43:14

Veckan känns lång, grå och trisst.. har mest mått dåligt, legat i sängen, inte kunnat göra så mycket annat.
Laddat hem lite olika filmer/serier:

I taket lyser stjärnorna - för att jag läste boken när jag var yngre
Coraline - för att jag kände för något barnsligt och udda!
House-avsnitt - för att house äger.
24-avsnitt - bara 3 avsnitt kvar nu.. skit spännande!
Heroes - ja.. jag vet inte är lite less den serien nu..

Såg i taket lyser stjärnorna igår.. och även om den är gjord för typ 15åringar så grät jag i slutet av filmen,
Den handlar om en tonårstjej vars mamma har cancer.
Sedan börjadfe jag se Coraline.. men somnade efter 15min så ska fortsätta se den idag!!

Hoppas ni mår bättre än jag! Ta hand om er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback