Packning..

SKRIVET DEN: 2009-06-20 KLOCKAN: 14:37:40
Vaknade ganska sent idag, skönt att få sova ut..
Tog en dusch.. och det mina vänner, det behövdes verkligen! Dock hade jag slut schampo och balsam så det blev dannes tvättex tvål ist.. alltid bättre än nått!
Har packat lite till idag.. så nu är fyra kartonger fyllda.! Dock har jag slut handdukar att linda in sakerna i så jag måste gå på tidningspappers-jakt..



Känner mig uppsväld idag.. och lite halvseg trots en ganska bra början på dagen..
Inga tårar spillda och inte heller någon jätte klump i magen!
4 dagar innan hemgång.. 
Det känns som det kommer bli en stressig tid då jag kommer hem.
Först ska jag kolla på lägenheten på torsdag, sen måste jag på arbetsförmedlingen på fredag.
Samt skriva in mig på mvc igen, fast hemma.. ringa en massa samtal, dels till vår barnmorska här, och sen till gymmet..
Jag har ju sånt där vad säger man.. årskort på gymmet som dras varje månad, och det kan jag ju inte uttnyttja nu så jag hoppas jag kan säga upp det!  Sedan måste jag fixa jobb.. och prata med några på socialkontoret..
Sedan får jag hoppas att jag vinner på triss eller nått så jag har råd till några begagnade möbler..
Just nu är det enda jag har lite prydnads saker.. och ett par gardiner.. Sen kanske mamma hade en säng jag kunde ta.

Om det är någon som ska sälja sin soffa, bord osv osv.. så kontakta gärna mig,.

Sen på lördag ska jag på Williams barndop!=) Ska bli jätte roligt.
Ugh.. nu fick jag ont i magen.. har just ätit och magen har väl inte blivit så van maten ännu så den mår inte så bra när den får en massa konstiga saker nerstoppat i sig.. AJJJ!!

Ska ändå bli kul att få komma hem till skogen igen och träffa alla nära och kära!! <3

Kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback