Tlött!!

SKRIVET DEN: 2009-06-27 KLOCKAN: 22:06:06
Oh jag är helt slut i både kropp och själ.. men mest i kroppen.. Har sprunigt upp och nedför trappor hela dagen.. Gjort tunga lyft som fått min rygg och min ichias att säga AAJJJ. Så nu är jag "haltande lotta" kan man säga.. Men nu är det bara 06:50-21:15 Imorgon och sen är jag ledig heeeela måndagen och vädret värkar bli kanon så det blir ju jätte bra!



Just nu är jag barnvakt.. eller barnvakt och barnvakt.. dem sover ju nu så.. och jag får nog bli en sovande barnvakt eftersom jag måste upp 05:20 imorgon så jag hinner gå till jobbet..  Känner att jag håller på att få sån blåsa på läppen =(
Så nått virus är på G!

Fått en jätte fin tröja av grannarna.. Eller Inger, Marius och William. En svartmamma tröja där det står bebis på magen med vitt=) Jätte fin! tack så mycket!

Nej nu ska jag lägga mig i soffan.. har redan hunnit sova 2h ikväll.. och skönt var det!!

Hörs en annan dag! Kram

Kommentarer
daniel bror:

Har ni lagat min cykel eller är det en gammal bild? :D

2009-06-27 @ 22:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback