Träningsväärk!

SKRIVET DEN: 2009-06-25 KLOCKAN: 22:49:55
Haft fullt upp idag minsann.. men hann allt som var planerat plus lite därtill.
Först var min moster här.. sen tog vi en liten prommenad och var mest utomhus. Jätte fint väder idag.. minst 25gr.
Sen kom mamma och hämtade mig.. vi åkte till apoteket sen for vi och handla lite bebiskläder till Annikas Helmer. Sedan for vi på Greya Knut och åt en smörgås.. Jag tog den goda baguetten jag längtat ett år efter,, den med kyckling som jag och Stina alltid brukade äta! Sen tittade vi på lägenheten, men jag tror inte jag tar den.. den var inte så perfekt som jag ville ! Haha så då bor jag hellre hos far tills jag hittar en jag kommer trivas i. Sedan åkte vi förbi Annika och Per.. Kikade på bebisen.. såå sööt och liten, mycket mindre än jag trodde!=) haha.
Blev en snabb sväng men vi hinner ju ses hur mycket som hellst nu framöver..
Hunnit äta god entrecoté hos peter och linda också.. samt umgåts med kasper och jonte.
Vi for och köpte glass sen gick vi till en lekpark..!
Ikväll har jag spelat lite badmington med fader också.. haha!

Har hunnit motionera en bra bit idag så nu har jag ont i fötterna. Och mer ont kommer jag få imorgon då jag ska Jobba igen.. Där är det fullrulle dagen ut.. Pust. 
Man kan då inte säga att man inte rör på sig.. minst 1mil går man på jobbet en vanlig arbetsdag har sara räknat ut.

Nu måste jag sova.. lång dag imorgon.. ska upp halv sex.

 Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback