Lovley weather..

SKRIVET DEN: 2009-06-18 KLOCKAN: 15:15:15


Nu sitter jag här med en doftgrej under näsan.. allt för att försöka att INTE kräkas..
Jag är såååå himla less på att allt jag försöker få ner, kommer upp igen,..
Mest orolig är jag såklart för lilla bebisen, att denne inte ska få någon näring..
Men ÄN så länge har inte min te-kopp kommit upp.. så lite framåt har det ju gått!
Medicinen igår har inte heller kommit upp så det känns ju faktiskt som att det går framåt..




Mitt illamående hade ju försvunnit, så gott som..
Men i lördags kom allt tillbaka.. jag vet inte om det är graviditeten, eller om det är att jag just nu är så djupt sårad och ledsen inombords,, kanske en släng av båda?!

Har suttit en liten stund på balkongen, skönt med lite friskluft faktiskt.. synd bara att man ska ha sånt oerhört bra luktsinne.. dels för att jag slutat snusa då jag fick reda på att jag var gravid.. och plus att hela graviditeten i sig gör att man är överkänslig för dofter.. till och med te luktar för starkt..
Har pratat med min kusin Annika.. Hon fyllde år igår förresten så stoooooooooooooooort grattis till henne i efterskott!
Ska bli så kul att få se henne och hennes lilla helmer då jag kommer upp!!!




Att inte ha blivit älskad är otur, att inte kunna älska - det är olycka!


Ute på balkongen märkte jag hur mycket jag flagnar överallt.. trots att jag inte solat sen i början av april..
Jag ser verkligen ut som en från nordpolen.. blek som .. ja jag vet inte vad. Men vem bryr sig =)
Nej nu ska jag bege mig ner till tvättstugan igen! Ha det så bra alla.

Kommentarer
Annika:

Tack så mycket :) Vad fint du hade ritat ;) Ja nästa vecka får vi träffas =) Kraaaam!

2009-06-18 @ 17:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback