Lördag

SKRIVET DEN: 2009-03-07 KLOCKAN: 20:26:28

Såg valkyria i natt, eller jag somnade till den, var så jäkla trött, så får väl se andra halvan ikväll eller imorgon. Idag blev det fläskfilé och the black balloon.

Valkyria måste jag rekomendera er att se, den andra var inte så jätte spännande, lite mer en sån film man kan se bara för att man inte har nått att göra.. Handlar om en pojke och hans autistiska broder.

Men än en gång, gå och se män som hatar kvinnor.. den var ju helt klart över mina förväntningar!

Ska dra och sola sen..
På måndag har jag mycket att göra...
Arbetsförmedlingen
Köpa mjukisbyxor
Kolla upp sim-tider
Boka tid hos frissan
gå till stora gymmet.

Urs blir ju helt slut bara av att tänka på det..
Vi hörs en annan dag..



Haha.. snyggminen sune..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback