ÄNTLIGEN FREDAG!!!!!!!!

SKRIVET DEN: 2009-05-22 KLOCKAN: 20:32:45

Vill börja detta inlägg med att tacka mina föräldrar med familj. För att dem ställer upp ekonomiskt när vi verkligen behöver det. TAck så heeeemskt mycket, betyder mycket! Jag HATAR att tigga pengar. Det är det VÄRSTA jag vet. Känns till och med hemskt om personen ifråga är skyldig mig pengar, att be att få tillbaka dem...!! Håller ni inte med?!


Sedan vill jag tacka Rosa. Daniels mamma, som lagar matlådor till oss, och ser till att vi får i oss mat. Tack rosa. Det betyder MINST lika mycket! Och vet ni vad? Imorgon ska Rosa bjuda oss till Danmark =) Hoppas på soligt väder.!! Kommer bli skit kul. Whioooo d¨å fick man åka utomlands detta år också- haha!

Gud så skönt med helg.. har inte varit ledig så många helger sen jag började att springvicka. Men man får väl vara glad så länge man får jobba! så ska inte klaga allt för mycket.
Juni månad borde man ju få en hyffsad lön iaf,, nu när man jobbat tre veckor, men.. kanske får jobba nästa vecka också.
Hade ju varit kanon!!! får jag ju ut 10 tusen minst. i juni,, och dem pengarna behöver vi verkligen nu då vi MÅSTE SPARA!!!!  Sen kommer jag väl inte tjäna så bra i sommar.. får bara jobba 75procent med 92kr/h.. men bättre än noll får man tänka.. men lite frustrerande är det allt.!





HAr åskat nu två dagar på raken. onsdag morgon vaknade jag av åskan 4 på natten och kunde inte somna om, skulle upp och jobba sju..
Sedan igår på jobbet vid 19-tiden så åskade det igen, massa blixtrar. Jag älskar sånt väder, det är så himla mysigt. Speciellt om man får lägga sig brevid sin älskade och bara hålla om varandra och lyssna på åskan tillsammans.

NU.. håller jag på att avklara våra 2 tvättkorgar, ikea-säck och två stora famnar tvätt... efter dessa två maskiner har jag bara en kvar! skönt.. barta 8 maskiner ändå.. inte dåligt. dock smockfulla maskiner.!
Jobbat idag.. från sju till fyra.. så är  ganska slut . SKulle inte ha satt mig ner, för då hade jag aldrig märkt hur ont jag har i fötterna. Måste verkligen köpa mig ett par inneskor.. man förstör ju sina fötter annars.. dessutom har jag fått nervkläm i ryggen så mitt högre ben blir cp ibland. - går inte att stödja på. Tur det kommer på kvällarna efter jobb!!!!

så ett tips.. Är du slut i kroppen, sätt dig inte ner, för då orkar du aldrig ställa dig upp igen.

Hoppas ni får en underbar helg.. Kramar Malin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback