Härlig dag!

SKRIVET DEN: 2009-05-12 KLOCKAN: 22:37:16
Idag har jag och Danne varit till smygehuk och käkat mjukglass =)
Jag hade läkarbesök kl 14, vilket gick bra.. hade bra värden osv!
Sedan när vi kom hem gick vi en långprommis runt stan och i stadsparken och tittade på fåglarna.
Efter det köpte vi en glass till.. haha!
Vi var ute i två timmar och gick så det var ju härligt.

Kl 17:30 begav vi oss till dannes morbror Jörgen och käkade glass.. igen! haha..
Blev mycket glass idag! + att jag ätit 3 piggelinar idag, och säkert kommer äta en till.. woopsi..
'Malin becomes fläskoberget-sune!!! *HEEEELP*
Ne skit samma, de ska va gött å leva... annars kan hä kvitta!!!

Har en massa bilder från dagen på mobilen, men sladden är ej inkopplad i datorn, och det är ett sjuheeelvetes jobb att få in den eftersom att skrivbordet står mot en vägg som man då måste flytta ut osv osv osv.. ni fattar..??!!
Så dem får jag lägga in en annan dag. Jag borde sova nu.. har solat och duschat just.
Börjar ju 07:00 imorgon.. Enligt mig själv och alla andra morgontrötta människor så borde det finnas en lag som säger att man inte får jobba före kl 10, om man är nattmänniska..!!

Hoppas allt är bra i ARVIDSJAUR??!!!

Kram kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback