Hejsanhoppsan i lingonskogen!

SKRIVET DEN: 2009-09-07 KLOCKAN: 23:03:19
Här var det inga lingon, dock ichias och ont ont ont i ryggen.
Lite lustigt med tanke på att jag var hos barnmorskan idag och hon frågade hur det var med min ichias och jag sa: Det är jätte mycket bättre. Där fick jag!

Well well dagen har ändå varit ganska fullmatad, sånt jag gillar.
Först barnmorskan klockan elva, fick höra dem små hjärtljuden och givetvis blir man lika lycklig varje gång.
Mitt fondus-mått på magen var 24 och allt annat såg bra ut. :)

Sedan hälsade jag på mamma på jobbet som sedan ägnade sig åt mina bestyr på sin lunchrast, nog har man tur man har snälla föräldrar! Vi käkade en burgare och sedan for vi på fluggers och köpte färg och tillbehör.
Sedan åkte vi till min lägenhet och jag målade väggen.. fyfan säger jag bara. Att jag aldrig lär mig att jag INTE ska måla väggar. Efter 3-4 penseldrag så är jag sååååå less. Nåja efter lite hjälp av Jennys karl robin som fixade en kant som övergick till tapeten (där jag inte kunde dra en rak linje) ser det iaf hyssat ut. Men nog fick ryggen min lite stryk! Efter första varvet med både pensel och roller, kom Annika och lille Helmer över på besök. Sedan åkte vi till Jenny en sväng. Strax efter fyra åkte jag tillbaka och började på andra varvet.. Sen hem och äte fisksoppa hos fader som tessans pappa tillagat =)  Efter att maten sjunkit ner till magsäcken och den börjat bearbeta allt nyttigt från denna fisksoppa så åkte jag Anton och papsen till Lägenheten med min "stoortv". Jag spikade fast en list medans pappa jävlades med den där förbaskade hatthyllan jag inte fått upp föräns idag. Jaa.. som vanligt så lyckas min far med det som ingen annan gör. Blev kanon ! Thanks!!!

Nu är det en dammsugare, soffa, köksbord och stolar, tvillingkort till boxern, borra hål i skafferiet (få el till micron) sätta upp två hyllor som är kvar. Ja säkert kommer det mer.. jo, måste fixa gardinstänger till tvrummet. Och nästa vecka kommer beställningen från jotex med mina gardiner och mattan!=)

Imorgon har jag inte en enda plan. Jag borde väl gå till Arbetsförmedlingen, men måste fylla i den där skiten igen på hemsidan.. suck!
Ne jag tror jag satsar på att sova bort morgondagen så att veckan bara SPRINGER förbi! Hade varit något iaf.
Har just kommit hem från Inger och William. Han är så söt då han springer runt i sin gåstol och ler.

Sov gott alla underbara! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback