Helgen!

SKRIVET DEN: 2009-09-05 KLOCKAN: 15:41:28
Igår var jag och mor min och fixade lite i lägenheten. Sedan åkte jag hem och låg i sängen tre timmar. Kände mig slö och hängig. Sedan gick jag över till inger en sväng, vi kollade inredning och beställde lite saker från jotex-katalogen. Vid 20:30  ringde Ida, min kusin. Strax efter det kom hon och hämtade mig . Sedan såg vi pingpong kungen hemma hos henne. Den var VÄRDELÖS. Men nu har man då sett den också. sedan sov jag över. Vaknade sent imorse.. vid 10:30. Ida hade redan åkt till skellefteå för dem hade bandymatch idag. Jag gjorde mig klar sedan kom mamma och hämtade mig. Vi hängde upp några tavlor och gardiner i lägenheten. Och nu sitter jag hemma hos far och snorar.. =(

Nu vill jag bara få dit sängen och tv:n så kan jag ju faktiskt bo där. Bara pappa får tid någon gång, för tv:n går inte in i en vanlig bil..

Ikväll ska jag käka kräftor hos morbror macke och britta! ska bli gott =)

Kram!

Kommentarer
sarah:

Jag måste ju få komma å kika på läggan när du börjar få klart där :) Håller ju vara dags att ses oxå, är ju ett tag sen sist nu!

Ha det bra, kram!

2009-09-06 @ 08:51:50
URL: http://sarahholmqwist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback