Böcker:

SKRIVET DEN: 2010-09-06 KLOCKAN: 08:58:40
Igår beställde jag hem lite böcker:

Pojken som kallades Det -en självbiografisk bok av Dave Pelzer
Pojken som inte fanns - (av samma författare)
Glömde pojken som överlevde men får ta den då jag läst ut dem andra.
Sen tog jag Livets möjligheter - av samma författare.

Sen blev det: Flickan från ovan - Alice Sebold & Bara inte du - av Katarina von Bredow

Till Lily blev det två barnböcker varav en var en klassisk Totte bok, som man själv bläddrade i när man var liten.


Sen ville jag tipsa er om denna bok:


Denise Rudberg - Vänninan.
Den fastnade jag i totalt och sträckläste tre kvällar i rad tills den tog slut.

Ska beställa hem två andra böcker som hon skrivit:
O.s.a och Storlek 37!
Så nu har ni lite boktips också :)

Någon annan som vill tipsa om en bra bok??




Kommentarer
Kajsa:

Jag har läöst böckerna om pojken som kallades det.

Läskiga och sorjliga, jag fick läsa dom på dagen.

Jag har läst många självbiografier och min mamma är en bokmal när det gäller sånna böcker.

2010-09-06 @ 10:00:26
URL: http://jagheterkajsa.blogspot.com/
Jenny:

Jenny S av Denise Rudberg =)

2010-09-06 @ 16:18:38
sarah:

inte utan min dotter av Betty Mahmoody är oxå bra, ganska gammal men himla bra!

2010-09-06 @ 18:41:56
URL: http://sarahholmqwist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback