Framåt - men ändå bakåt

SKRIVET DEN: 2010-09-07 KLOCKAN: 10:20:39
Idag vaknade snuttan halv åtta.. alltså sov hon en halvtimma längre än igår. Men då har jag ju inte nämnt att hon somnade vid 23.. Hon var svår sövd igår. Tog över en timma. När hon äntligen föll in i drömmarnas land så låg hon tvärs över hela sängen. Jag vågade inte lägga till dig rätt - ifall du då skulle vakna, som tidigare. 

När hon somnat såg jag en film. August Rush. DEN VAR UNDERBAR!! Den måste ni se..
Den handlar om en pojke som bor på barnhem. Han vill inte flytta därifrån, för tänk ifall hans föräldrar kommer och ska hämta honom, också finns han inte längre där. På barnhemmet blir han mobbad, kallad för missfoster, för att han säger sig ha en gåva. En gåva han faktiskt har, men som ingen varken ser eller tror på. Men gåvan kommer ni att få se om ni ser filmen.


Nu nalkas det snart mammaträff för vår del. Idag ska vi vara i Akkavare. :)
Vi hörs.


Kommentarer
Fotograf Viktoria:

Härligt med sovmorgon :)

Man kanske måste se filmen, den lät ju ganska bra.

2010-09-07 @ 11:22:56
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Jelly:

Jag älskar den filmen! En av de bästa jag sett och hur underbar som helst!!! :)

2010-09-07 @ 21:07:40
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback